Söndag

                              <3
idag har det varit en slappar dag jag to bussen till centrum och hyrde 4 filmer kommer inte ihåg vd dom heter <3
träffade emil i centrum men hans kompis dom åkte moppen dit jag hälsade stannade och pratade lite men sedan ringde pappa och jag gick till busshållplatsen och väntade på bussen och helt plötsligt kommer emil och hans kompis på mopparna och stannade och frågade om jag skulle hem och i så fall så kunde jag få åka med haha :P
så jag gjorde det men han stannade inte och släppte av mig vid mitt hus utan han körde hem till han och frågade om jag skulle komma in och jag sa att jag hade lite bråttom hem och då sa emil att han kunde shusa mig hem men jag ba nej nej jag kan gå men då sa emils kompis att han kunde shussa hem mig.. så jag satte mig på  moppen och fick shuss hem :P han frågade om jag ville stanna och prata lite eller åka någonstans och prata jag ba hehe nej tack ;/ men tack för att du körde mig hem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0