torsdag

i onsdags när pappa hade hämtat mig hos mamma, så när vi var på väg hem till värmdö så åkte vi gammla hammarby fabriksvägen och det blev en kö och helt plötsligt kommer det en bil bakirfån som kom i 50-60 kilometer i timmen och kör rakt in i oss pappa hann se att han kom men ingte jag så jag flög rakt in i framrutan fick en skistor smärta i nacken :(
vägasistansen kom och kollade hur det var våran bil var/blev helt mosad och hon frågade om jag mådde bra men jag sa att jag hade ont i nacken så hon ringde efter en ambulans som skulle köra in mig till sjukhuset. efter 3 minuter kom dom med blåljus och plockade in mig i ambulansen och åkte in med mig jag fick ha en nackkrage när jag hom fram efter 3 timmar fick jag åka upp på röntgen så dm fick kolla min nacke dom sa att det var en liten stukning och att jag fick gå hem så efter 7 timmar var jag hemma.......det var den hämskaste dagen i mitt liv.. :( :(


Kommentarer
Postat av: Bellen

Gillade du inte det jag hade gjort? ;D

2008-11-14 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0