Fredags

                                        
                                               Tänk en sån här tröja i marinblå och röda ränder <3<3
                                      
                                                                                       isabel jag och Joana <3<3

i fredags hade vi studiedag från skolan så jag,Isabel och Joana åkte till kungenskurva. Isabel skulle köpa nya ridvantar ;) hon hittade ett par fina svarta siperv.. ;). sen åt vi på mc donalds jag köpte en mc flurry men jag fick bara halva koppen med glass men jag sa till så den blev överfull <3<3 sen gick vi in på dress mann jag och isabel hittade var sin stor tröja jag köppte en marinblå med röda ränder och isabel en marinblå med vita ränder vi ska ha dom på Måndag <3<3 vi kommer vara ur tjusiga. Jag provade att par jätte vina skor på skopunkten / bruna jag bara måste ha dom. <3<3 sedan bjöd dagen på överaskningar joana sov över och vi hade skit kul kollade på letc dance <3<3 laila bagge är bäst som vanligt <3<3 Hejdå  :)

Kommentarer
Postat av: isabel

ruulig dag :) älskar våra tröjor. <3

2009-02-08 @ 19:23:43
URL: http://iisabels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0