12 januari

Idag vaknade jag typ 7 gick upp sminkade mig klädde på mig rev typ runt hela garderoben.. :$
sedan gick jag till skolan bild som vanligt på morgonen... jag VG barn i bild :P *stålt*
sedan hade vi svenska vick sitta på min dåliga plats.. hatar det btw.. vid 12 hade vi lunch Hamburgare haha :P gott.. sen var det bara 3 lektioner kvar av skoldagen och på tyskan äntligen fick vi vara i datasalen jag satt typ och googlade på Kevin borg och joana på Robin Bengtsson som vanligt men som en liten egoist som jag är så skrev jag ut en bild på mig själv hahah tänkte sätta in den i mitt skåp :P men nu har jag inget att göra så BYE.. pöss

Kommentarer
Postat av: Bellen

hahah, gott hamburgare :D dom va skit goda faktiskt ;) haha <33333

2009-01-18 @ 14:03:53
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0