Årstaviken

idag var jag med Bellen vi var inne på msn hade inget bättre att göra och så loggade det in en kille och vi ba vill du träffas han ba visst.. så vi mötte han vid pendeln sen gick vi runt årstaviken..
jag såg att det var is på vattnet och dum som jag är så måste jag ju gå ut på isen hah jag gick kanske ut 20 meter men nej jag ramlade inte i som tur var tror inte att det var nära heller :P isabelle och Gurra tyckte att det skulle vara sälrare att vara 5 meter från stranden hah när dom såg hur långt ut jag var dom ba jag tror att det är bäst om vi hämtar livbojen hahah men det var inte nödvändigt :P..
sen gick vi till fändeln för att värma oss och vi satte oss på en bänk uppe vid perrången.. och då kommer det en gubbe som var lik einstain på pricken fast han pratade svenska jag trodde att jag skulle kissa ner mig hahaha men sen så blev klockan middagsdags så jag och isabelle tog farväl till Gurra och nu efter ett tag sitter jag fastklistrad vid datan mätt och god i magen min :P så hejdå..

Kommentarer
Postat av: Bellen

HAhah! livbojen XD

2009-01-18 @ 14:05:51
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0