Värmdö-joana här (L)

Idag så är det lördag och jag och Joana vaknade typ halv 10 eller nått men vi låg kvar i sängarna i typ 30 minuter det  var jättekalt ;( så jag tände brasan och hämtade fläkten... efter ett tag blev det mycket varamare :) sen gick vi upp åt frukost rostade mackor, Mums <3<3 sen efter det så gjorde vi i ordning oss klädde på oss sminkade oss :) sen gick vi ut, men innan vi gick någon stans så gick vi till pysen gav han mat Joana tog lite kort på han som ett  minnen typ :D sen gick vi ner till vattnet det var typ 3 dm tjock is så vi gick ut på den haha sprang och gled tog massa bilder på oss och massa bilder på isen. men kunde lixom se ner till botten på vissa ställen :) man könde lixom att isen sprack och Joana såg typ hur en spricka bildades :O läskigt :P (not) hihi sen gick vi vidare till badet fast vi var på på andra sidan av stranden och det var massa fiskar som simmade under isen och så klart så ska man ju stampa på isen för att se om fiskarna reagerade. de gjorde dom.. (konstiga vi är) men i alla fall när vi hade typ gått 100 meter ut på isen och 20 bilder senare såg vi en  liten fisk som hade frusit fast i isen haha aww stackaren men den var typ 4 cm stor :P sen hittade vi en brygga så vi tog våra kameror och satta på utlösaren och tog bilder vi bytte jackor Joana frös så jag fick ta hennes jacka (skön) (L) sen typ kom det massa människor på skridskor dom åkte jätte fort förbi hahah :P Joana ba can i have a ride... dom ba öööö...men i alla fall joana satte på lite musik på mobilen med robin bengtsson och det var några skriskomänniskor som stog på ett berg.. jag bara vet att den ena gillade den för han åkte i samma takt som musiken :P haha sen var det bara 500 meter tills vi var framme :P så när vi kom hem gick jag och hämtade Pysen från buren :P så han fick sitta med oss inne medans vi kollade på en konstig film som hette bubbel boy det handlade typ om en kille om bodde i en bubbla hela sitt liv bla bla bla men sen var kl 14.00 så Joana skulle åka hem så jag och Pappa skussade henne till mölnvik.. men när bussen som hon skulle åka med hade lämnat busshållplatsen tävlade pappa med bussen bara för att Joana skulle hinna med :P pappa= galen :P men Joana hann i alla fall med bussen :P så det har varit den bästa dagen :P

/ hejdå från Amantah (L)

Kommentarer
Postat av: Bellen

Åhh :D kul<33

Kul att du har börjat blogga lite mer :) <333

2009-01-18 @ 14:06:36
URL: http://helenasmotheraregod.blogg.se/
Postat av: joana

:D de va superkul där! <3<3

2009-01-18 @ 21:03:41
URL: http://gabor.blogg.se/
Postat av: joana

haha amanda, när jag gick in i bussen så stirrade alla på mig! haha! jag ba heh.. x)

<3

2009-01-18 @ 21:04:25
URL: http://gabor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0